wokita

Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Ohundigt??

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 30 juli 2013 21:52

Vet inte vad som händer med min blogg! Tycker det mest är det privata som dyker upp i den just nu.. 

Troligtvis för att jag inte hinner träna kanske, plus Jarras inplanerade lydnads/tränings pause. 



Hunnit bada har vi i alla fall gjort.. Berra o jag doppade oss för första gången i år. Det var äcklig botten.  

             

             

När vi däremot skulle åka därifrån vid ett tiden blev emme vansinnig.. Vi har en "privat" strand om mansäger, där ingen vet att den finns.. Och det har ju vart festival i Emmaboda.. Vilket innebar att de hade parkerat på den skogsvägen vi kör in på.. Jätte kul när man ska till jobbet.. 

Jag beslutade mig för att skriva en arg lapp och lade på dens ruta. BErra drog av massa grenar så vi kunde trycka oss ut.  -_-



Vi har också varit på maskeradfest/25 årsfest. Min kusin Sanna firades. Tyvärr kunde jag som vanligt inte vara i tid på grund av jobb så, 3 timmar sen och hem innan kvällen för jag jobbar ju dagen efter. Men issa körde så jag kunde faktiskt ta mig en öl. Inget jag är van vid på kalas för jag kör ju alltid:P

MEn det var trevligt o träffa släkten och så. 



             


Vi har också varit och sprungit "hundruset" på Eriksöre på öland, 2 året nu vi var där. Ett väldigt trevligt evenemang, trots att man är på tok för dåligt tränad;) 

3 km var rundan och jag känner fortfarande av det i mina skenben. Blir så irriterad, ÖDet vill jag ska bli knubbig tror jag :) ^^


Lite bilder iaf. 


Innan starten

 

       

Mallen var trött redan innan.. Hon fick sitta i bilen upp brevid en hund hon inte kommer överens med, vilket jag tror tröttade ut henne. 

     


Lite bad efter :)

 

 


Jag hittade på blocket ett begagnat balanshinder för 2000 kr. Vi beslutade att köpa det och rusta upp det, för att kunna träna mallens KF ordentligt.


Här är förvandlingen.


                 


I nuläget ser den då ut såhär, behövs lite ommålning och sätta dit pinnar. Men det blir super för det den är inköpt för :):):) Tack bästa hjärtat för hjälpen :) 

     



Ha det fint mina vänner :) 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 12 augusti 2013 17:55

Hej mina vänner, allt bra? Själv har jag en väldans bra dag idag. Men vi börjar väl med att berätta om gårdagens agilitytävling i kalmar. Film kommer under sedan,.    Jarra: Skötte sig utmärkt.Tyvärr gav jag oss några fel. Hon gjorde ett pet ...

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 10 augusti 2013 18:58

Hallå mina vänner, allt bra? Själv är jag trött som jag vet inte den..    DAgen började med kaos och lugnade sig sedan. Jag som tror att mitt liv hela tiden går på nån slags balans där jag först har mkt otur sen får väldigt mkt tur tror att det...

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 9 augusti 2013 22:45

HEj mina vänner, hur är det med er? med mig är det bara fint. lite trött kanske men hon börjar ju bli sent så klockan :)   Sen sist har vi joggat. DEnna gången senare på kvällen och hundarna hängde med. Inte lika jobbigt men mina skenben gör så...

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 6 augusti 2013 20:56

HEj mina vänner, hur är läget? Med mig är det fint känner mig lite hurtig, nöjd och glad. :)   DAgen idag började med lite halvmullet väder, kanon tänkte jag och planerade in spårande mellan gräsklippning och dropinen på jobbet.    Vid 10-1...

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 5 augusti 2013 16:59

HEj mina vänner, haft en bra dag? Det har jag för det är ju min lediga måndag :)  Efterssom berras semester tar slut på onsdag så har vi haft en chill dag . Vi beslutade att faktisk ha en dag där vi badar med hundarna vid vattnet. DEt har varit lug...

Gästbok:)

Tidigare år

Senaste inläggen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Agility

Agility

Agility träning


Ovido - Quiz & Flashcards