wokita

Alla inlägg under mars 2011

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 29 mars 2011 20:43

whats up?

Med mig är det bra. Är så uttråkad på skiten på arbetsförmedlingen så jag vill spy på det.. 

Sitta framför fejsbook 8 timmar om dan är inte roande.. Blä. 


Annars är väl läget okej. Har lossat med Evita och ridningen..Tar det sakta och varsamt men det går ändå framåt:D


Lägenheten är uppsagd nu iaf.. Får se vart vinden tar en denna gången. :). Ska bli skönt o flytta till mindre iaf. Och förhoppningsvis flyttar kissarna snart också. Nice:D


Sonic har slutat med medicinen nu. Han hostar inte heller längre. Bra:)


Bilen är klar på verkstaden också. Tänkte hämta den på fredagen innan träningen. 



Igår vart jag hos jönne och spelade fifa en stund. Sen fastnade jag hos min knubbiis resten av kvällen:)


Skönt att sonic är hemma. Katten kloar på stolen, jag ropar och sonic jagar bort den^^ maha. 


nehepp nu ska jag kolla runt lite på lgh. 


Kanske uppdaterar sen. 


Btw. jag var den enda vita på hela bussen mot hem igår. 


Tjing

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 27 mars 2011 18:26


 hihi.

annars är läget lugnt. Red evita igår. duktig hon är pärlan :D funderar på att dra ut nu också. hmm.  får se hur det blir. Mår illa. 


Har saker jag skulle vilja skriva men pillar bli med det då man aldrig vet vem som läser i hemlighet. hmm. 


Var ute hela helgen typ. det va väl okeeeeeeey :)sen lite promenad och jag höll på att frysa ihjäl. Fast fick låna han den därs jacka. Han är nästan gullig ibland:)


Veckan nu blir nog lugn. Magnus jobbar ju eftermiddag så blir nog ingen hockey:(

på fredag ska vi köra allmänlydnads passet igen och på lördag ska jag hjälpa issa flytta kanske:)


Nehepp om man skulle röra sig kanske?? dricka upp kaffet först.. 


För övrigt tänker jag inte åka till han den där försen han frågar om jag vill komma så jag vet att han vill det om han vill det:) *pik*


Tjing på er! 

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 17 mars 2011 21:27

Japp då var det bekräftat.. 2 veckors vila och en pencellinkur..  Men! han blir bra igen och det är det viktigaste:)


Dagen idag har varit okey. 

Segt på de där stället som vanligt. Fortfarande helt jävla poänglöst. Idag blev jag arg också. Mmm. 

Nu glömmer vi det ;)


Imorgon är det utbildning på em och allmänt chill. Tidigt upp på lördag sen så.. 


har även tänkt ta med mig linn ut till evita som försökskanin:). 


Nu ska jag fortsätta kolla bb sen sova:)


Börjar lite senare imorgon. Skönt:)


Ha det fint:)

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 17 mars 2011 17:24

Finns det något värre än när ens allt i världen är sjuk och man har ingen möjlighet att vara nära? Det gör ont att inte kunna va där och pussa eller trösta. 

Vet inte om det är så men, jag känner mig som stabiliteten i hans liv ( är visserligen hans moster med) Men som nog många av er vet står sonic och jag varandra nära. Han är den enda varelse jag aldrig slutat älska och den enda individen i världen jag är säker på alltid kommer att stå vid min sida. 


Kanse är det en självisk tanke att vilja ha honom hos mig. Men Jag tror ändå inte att han för allt i världen skulle vara utan mig heller. Vi har växt ihop han och jag och han är en större del av mig än jag själv är. 

Han betyder mer än alla andra i hela världen. Ja kanske är det konstigt, jag vet inte. 

Men jag har svårt att se någon annan få den kärleken sonic får av mig. Kanske just därför att jag vet att han alltid finns kvar och stannar. I vilket humör jag än är i så gör han mig alltid lycklig. 


Och hur många kan egentligen får en att le utan att ens göra något speciellt?


Jag älskar Dig Sonic. Och jag kommer aldrig förlåta mig själv om något skulle hända dig nu. 


Som en del av er nog vet har Sonic varit en del hos vetrinären på sistonde då det börjat växa brosk i strupen på honom från båda sidor. Detta har varit infekterat och såvidare. Nu har luftvägarna varit bra den sista tiden (Men brosket är var)

Och vi har börjat tävla så smått igen. 

Men nu visar det sig att en hund på cupen i växjö bar på kennelhosta vilket kan ha smittat lilleman då vaccinet bara skyddar mot en av virusen .(Det är flera olika i kennehosta, vet dock ej ännu vilket av dom hunden bar på) . 

Han är ju redan "svag" mot infektioner som drabbar luftvägarna, och detta är ju en sån. 


Han är hos vetrinären i kalmar i detta nu, så uppdaterar mer när jag har ny info. 


Hej så länge..........

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 17 mars 2011 17:21

  

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 15 mars 2011 23:36

Dan idag har vart okej. Var ju på lernia mellan 8-15..,

Sen chill. Sen cyckla te City grossen. Trodde ja skulle dö.  Borde nog börja träna. Funkar inte ha att såhär. Hm. Vad hände med konditionen som man hade när man va 16on?? Menmen. Jag är lycklig med att dricka öl med så.. ^^. 


Har börjat snusa helt nu igen. Meningslöst med rökning. Gillar det inte likssom. Så ja. Nu är jag en otäck tjej igen. Så som dom flesta av er känner mig! ^^


Imon blir det lugnt. Lernia vid 8a sen tänkte ja dra te evita sen hem o duscha sen hem till han den där tror jag. ^^

Funderar på om jag ska också döpa honom till en bokstav som alla andra tjejer gör i sina bloggar? Och i så fall vilken bokstav? 

Eller så får han helt enkelt va han den där ett tag till^^ hihi


Idag köpte jag ett busskort iaf. Skönt det. Slipper man ha utagna pengar varje morgon. 

Vi smet en stund från lernia idag och drack smothies. GOTT! ^^ 


Kursen känns sådär. Jag har mina planer bestämda sen länge tillbaka och jag är skeptiskt till att de kommer ändras. Känns som att dom bara försöker slussa ut en till skolor och det vill jag inte.. 

Jag vill in i industrin ett par år o spara in pengar till det jag vill göra. Hmm. 


Menmen. 


God natt på er:)

Gästbok:)

Tidigare år

Senaste inläggen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Agility

Agility

Agility träning


Ovido - Quiz & Flashcards