wokita

Alla inlägg under januari 2011

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 26 januari 2011 00:21

DAgen idag har varit bra. Var i staun en stund med sanna,sofia marco och kim.

Käkade pizza o drack kaffe:).


Var även iväg o köpte en ny mixer:D. Vuxenpoäng??.

DEn har andvänts idag af:).


Sen kom linn och slingade håret och klippte mitt slitna hår:). Så nu slipper det va så sprettit. Det är nice:)

Jag funderar på att färga mitt snart också.. Trist o va blond igen^^

Funderar på rött eller blått igen??


igår var jag o jannice ute o gick med eviten och hezami. Gick mot barnensgård där på cykelvägen. Bra träning för dom.

Evita var lite fjant som vanligt. men hon är så duktig och lär sig så snabbt. :) 


Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen vid kvart över tio. Segt.

Sen blir det nog lugnt ett tag o sen lite utgång på kvällen har jag hört.

Vi ska våldgästa stoffää verkar det som. Trevligt trevligt:).


Torsdag tror jag blir lugnt, o fredag har jag lite o dona med.

UT med hezami o eviten vid halv tre, sen kommer kim o båten och senare sanna. Hoppas även på att jönne ska åka förbi en liten runda o säga hej.



Fick brevet idag.  Glad jag blir. Saknar dig så mycket. Kul o höra från dig. förhoppningsvis får du svaret i övermorgon. Blev lite typ hoppigt skrivet men blev så mkt på en gång typ^^.



Nehepp nu ska jag hitta på annat:). Tjing.


  

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 24 januari 2011 01:45

Helgen har varit underbar i alla fall. Fredag spenderades med film och berra iaf. Jag gillade det iaf. :)

Lördag for jag iväg till kalmar och träffade tjejerna. MYCKET TREVLIGT! Röstar för flera såna träffar och oftare. Kul o se alla!. Och så skönt o trevligt o avslappnat, precis som förr med er alla! Tack:)

Efter åkte jag hem till berra och så.

Idag var jag på Hockey med manno. KHK vann på staffar. :).

Sen åkte jag till jönne o kollade hans nya lägenhet ( som jag för övrigt glömde kolla runt i tihi)

SEn hälsade jag på berra en liten stund:).  



LIVING THE DREAM!!!!


     


Av Emmelie Karlsson-Rydell - 21 januari 2011 14:37

IDag blir det nog ganska lugnt. Jag är inte ens sugen på att dricka över huvudtaget.. Skumt..


Igår var jag o linn o stoffää och fikade i staun, sen stack jag hem en runda sen sen till berra och vann över han i hugo:D. (övriga resultat behöver inte nämnas anser jag^^)


Sen stack jag till stoffää en stund efter det.

Japp. Det va väl min dag det:).


Hämtade ut mitt körkort också:D Äntligen! har ju varit liiiite lat med det^^.


MEnmen. Får se om man hinner hälsa på jönne en runda sen ikväll:).


Vi hörs:)

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 20 januari 2011 01:35

Hallå ja. Nybro fick pisk idag. Det kändes inte okej för mig.

Tycker inte nåt av lagen kändes så bra. Nif kändes bra till en början, andra period va astråkig, tycker dom kom igång vid 1-2 målet men det räckte ju likssom inte riktigt till..


Tycker dock att Bendelin var modig när han tog ut målvakten direkt efter time outen. Personligen hade jag nog väntat till spelet var igång igen. Nu gick det ju vägen som tur var men men:).

Timos fejkning var dessutom bland det löjligaste jag sett i hela mitt liv. Pinsamt.


Att domarna dessutom är blinda gör ju inte saken bättre. 


ÅÅh..Känner mig så kluven när dessa lag möts.. Ska jag va ärlig har jag ju faktiskt vart på nästan alla KHK matcher medans jag bara sett nif ett fåtal gånger.  Men känns inte så kul o behöva köra dom där 16 milen var gång det är match..

Men det va skönt o komma till victora hallen igen! Hemma och tryggt likssom:).


Efterssom jag fått klagomål om när jag skriver om hockeyn ska jag väl hålla käften om det nu:P.

Behövde ventilera liiite. Men jag mår bra nu. Vi tar dom den 14 ;)


Annars leker livet tycker jag. IGår chillade jag och en. Va vakna tills typ 4. Käkade ostbågar o snackade lite:).


Idag har jag inte gjort mkt. Var hos pappa innan idag. Lillen va sjuk. Så spelade lite kort med henne ( hugo of course^^) Det är verkligen min grej det där. heh.

Sen typ åkte jag till Kälma. HÄlsade på min älskade vovve. Han hade fått en gosedjurshaj av moster. Fast han verkade gilla onda kattens leksaksmus mer:)


Sen drog vi till hockyn. MAtildus åkte med mig dit. Sen åt jag en korv där. Med tre rader ketchup. Jag gillar ha tre rader ketchup på. Fast ibland när jag fyllekäkar kineskorv vill jag bara ha två rader ketchup på.  Japp.


Fick bullar av måmå med. ÄLSKA!!. Drack lite kaffe å så hos henne å måfa med.. Jag issa matilda å johnnys granne daniel.:)



Imorgon skaaaaa jag in till grishuset o hämta mitt körkort. Råkat inte hinna det hela tiden^^.

Ta en fika med några med tänkte jag. Sen träffa berra också:).


JApp det är väl det.


Helgen är typ planerad åå dee dåå vaaa.


Nånting har hänt med mig. Jag får inte längre panik när min mob dör i flera timmar. ÄR det inte konstigt??.

Alla mina sms raderades idag. JAg blev lite ledsen. Mycket från f där som jag ville ha kvar, då jag har så dåligt minne och måste läsa om ibland.. :(



Ha det bra alla. FÖr jag har:D.


(Bilden är från Nhl Premiären)


  



Av Emmelie Karlsson-Rydell - 18 januari 2011 18:52

Nu är annons inlagd och ett tiotal har skrivit. SKönt. Hoppas det blir en snabb utflyttning:).


Så mitt liv utan katter kan fortsätta som jag vill ha det. hihi. Måste köra hem valkyria till sanna nån dag när jag har tid över.


Nu ska jag in i duschen, sen snabbis till Evita o sen ska vi till martin, jag linn o stoffe o där ska vi leka anden i glaset. Kul ju! ^^


Imorgon blir det emmaboda hela förmiddagen sen vidare te nybban o victoriahallen. Har saknat mitt älskade NIF:D ska bli kul o se dom:).

Sen åker jag nog till måmå o måfa efter. Är ju inte så ofta man hänger därvid nu för tiden ju tyvärr:(.


Annars är det väl inte mkt som händer. På torsdag kommer det nog folk o kollar på katterna iaf. Fredag blir nog lugn och lördag blir det tjejkväll i käälma med matildus issa maria lennie emelie a med flera. KAnon kul:)!  

Tror det va hockey på söndag med men är inte riktigt säker.


Ha det bra alla. =)


Glöm inte att alla är perfekta som dom är.. Den som inte tycker om dig för hur du ser ut, tycker uppenbarligen inte om dig. Hitta nån som får dig o må bra i stället för nån som ger dig dålig självkänsla..

Alla mognar väl så småningom, och då  lär det bli svinen som står ensama kvar..

Alla är värdefulla för någon.. :)

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 17 januari 2011 19:17


Ulla har anmält mig o sonic som kandidater till vandringspokalen också. Kul:):).


Nu ska jag dra iväg till Eviten. Tanka bilen med måste jag.. Hmm. Första gången sen jag blev arbetslös:D. Skönt typ.


Hörs senare kanske:). tjing.


  

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 17 januari 2011 00:32

Hejsan!

Helgen har varit bra. I fredags var jag med jönne på jobbet hela natten, sen åkte direkt till berra efter det.

Lördagen spelade vi lite bowling. (o emme vann över pojkarna^^)

Sen stack jag hem till berra som ville gå ut. Inte okej när jag inte hade smink eller ombytes kläder med mig. :P Menmen. Stack ut ändå. Var på pirren typ. Sen hem igen.

Japp de va min helg typ.


Var förbi fjanten en runda innan och han fyller år idag:). Jaaaag va först med o skriva grattis på fejjan. duktigt.


Annars har väl inte hänt mkt. Glömde mina nycklar med jönne, så inte kunnat använda varken bilen eller lghen i helgen:( Känner sig helt handikappad juuu.



Hmm. Planer för veckan är väl typ följa med linn till arbetsförmedlingen imon, se jönnes nya lgh på tisdag hockey på onsdag. hm. ja de är väl det:)


Nehepp nu ska väl jag kanske chilla lite. Behöver läsa ut den där förbannade boken jag ännu inte hunnit börja på:(


KAnske uppdaterar senare eller imon.

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 14 januari 2011 02:56

Idag var väl en rätt bra dag:). Sov till halv tre (^^), sen direkt till hästen sen till berra.

Badade Azlan innan dock.


Gick en runda ut till saltö och tillbaka (hör o häpna, jag dog inte av motion^^)

Sen spelade vi hugo och jag typ nästan ägde. Nåt jag kanske faktiskt är bra på:)?. hih


Sen kollade liite film o så. Och jag blev typ inte rastlös nästan alls. Det ter sa^^.


Sen åkte jag o köpte ostbågar bara för att jag kunde. För nån va tvungen o sova. Verkar jobbigt de där med o arbeta tycker jag^^.


Imorgon ska jag följa med jönne o åka lastbil med hans jobb. Får se vad Azlan tycker om det. Hmm. =)

Sen ska jag nog våldgästa berra tidigt på morgonen tror jag, Också det bara för att jag kan. hihi


Det verkar som Sonic har något annat än det vetrinärena trodde. Vet ännu inte namnet på det, och vet därför inte riktigt vad det är.

Bara det inte är något so riskerar hans liv är jag nöjd.

Vill älskling ska vara med för alltid i mitt liv.


Tror jag ska gå o lägga mig nu. Är en dag i morgon också ju!


Ha det fint..  

Gästbok:)

Tidigare år

Senaste inläggen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Agility

Agility

Agility träning


Ovido - Quiz & Flashcards