wokita

Alla inlägg under september 2012

Av Emmelie Karlsson-Rydell - 23 september 2012 00:18

va ju hundra år sen jag uppdaterade här. har haft det lite stressigt. som vanligt är jag för lat för att skriva massa text så kommer mest bli bilder. vad som hänt?

hm. jag har fyllt 20 (typ), jarra har blivit mentalbeskriven, sonic har tävlat och fixat säcken. Jarra har blivit utställd 2 gånger. osv. lägger in bilder som sagt:)


min bil har blitt smutsig.


 


vildsvinen har invaderat mammas trädgård


 


viltspårat


   


bonnhundar


 


det börjat gå mot kallare tider.. 

 


jag har hunnit se vikings för första gången denna säsongen:)


   


platsliggning


 


sonic tog säcken, en 4 plac och en 5e. tidsfel i båda loppen


   


nöjd


 


en joggare tog sönder jarras halsband.. 

   


jag har varit på marknad:)


 


diva


   


jarra misstolkade mattes komando "leta sockerärtor" 


 


sonic tar saker. 

 


tränat lite



fick en ring som jag önskat mig av berra när jag fyllde år. står sonic och jarra i den <3



   


muppig


 


jarras utställning i ronneby. första pris och very good


    


   


födelsedagspresent från clara^^ somoc gillade den inte alls^^

                                         


höhö klipper gräset på klubben

    

     


krockat med vildsvin

 


jarras Mentalbeskrivning. 

Tillgänglighet


   


lilla bytet. hon jagar en trasa. 

   


avståndslek



dumpen. -kvarstående rädslor




     


skramlet-ljudkänslighet


   


spöken      


skotten. (visar ingenting)

  


och lite från tävlingen..     


imorgon är det dm i nybro , Jarra är anmäld till blekingemästaren och växjös internationella:)

Gästbok:)

Tidigare år

Senaste inläggen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Agility

Agility

Agility träning


Ovido - Quiz & Flashcards